Prijzen

Met een VISpas of JeugdVISpas van Ons Genoegen Wierden mag je in bijna alle wateren in en Wierden vissen.

Soort document

VISpas (Lidmaatschap 18 jaar en ouder)

Prijs per jaar € 41,00
Eenmalige inschrijfkosten (nieuwe leden) € 4,00

Bij betaling via Machtiging Automatische Afschrijving krijgt men € 2,— korting op het lidmaatschap.

Er mag worden gevist met maximaal twee hengels voorzien van alle wettelijk toegestane aassoorten. de VISpas geeft tevens het recht om in ca. 85 % van alle beschikbare viswateren in Nederland te mogen vissen. Een lijst met deze viswateren wordt bijgevoegd.

Sublidmaatschap (2e VISpas)

Prijs per jaar € 19,-
Eenmalige inschrijfkosten € 4,00

Ben je reeds lid van een andere hengelsportvereniging (aangesloten bij Sportvisserij Nederland) dan kun je hier bij ons sublid worden.

-> Bestel hier!

Mindervalide (Leden die volledig zijn afgekeurd)

Voor mindervalide leden die volledig zijn afgekeurd en daardoor een uitkering ontvangen, leden die 65 jaar of ouder zijn, voor echtgenotes van leden en voor leden van 14 t/m 17 jaar.

Prijs per jaar € 37,00
Eenmalige inschrijfkosten € 4,00

-> Bestel hier!

JeugdVISpas (Jeugdlidmaatschap t/m 13 jaar)

Prijs per jaar € 13,-
Eenmalige inschrijfkosten € 1,00

Bij betaling via Machtiging Automatische Afschrijving krijgt men € 1,— korting op het lidmaatschap.

Er mag worden gevist met maximaal twee hengels voorzien van alle wettelijk toegestane aassoorten. de VISpas geeft tevens het recht om in ca. 85 % van alle beschikbare viswateren in Nederland te mogen vissen. Een lijst met deze viswateren wordt bijgevoegd.

-> Bestel hier!

Voor het vissen in de vijvers geeft Ons Genoegen Wierden een weekvergunning uit.

Weekvergunning € 7,50